Vitaliste - branding

Vitaliste - branding

Zakres prac:

Stworzenie nazwy marki, określenie grupy docelowej, stylescape, logo, ustalenie wstępnej identyfikacji wizualnej, sworznie końcowej identyfikacji wraz ze stroną internetową

Wyzwania:

Stworzenie wiarygodnej marki, która trafi do grupy odbiorców i poinformuje klienta o wysokiej jakości usług.

Etapy:

1. Stylescape: Graficzna reprezentacja przedstawicieli grupy docelowej klientów, wstępna graficzna koncepcja marki

2. Nazwa marki: Vitaliste - czyt. witalist - wywodzi się z języka francuskiego, tłumaczenie na polski to witalista. “Witalizm – hipoteza biologiczna zakładająca, że w zjawiskach życiowych są obecne siły witalne, a fizykochemiczny opis organizmów jest niewyczerpujący. Witalizm występował w filozofii Platona, a potem szczególnie u Arystotelesa w jego koncepcji duszy.”
Nazwa jest przyjemna dla ucha, łatwa do wymówienia, kojarzy się pozytywnie z siłami witalnymi oraz witaminami. 

3. Projekt logo: Znak marki jest prosty, klasyczny i elegancki - kwiat lotosu zamknięty w kropli, w kolorach ciepłego złota i czerni. Znak wywołuje poczucie harmonii i relaksu, poprzez zastosowanie geometrycznych linii ze wspólnym punktem zbiegu u podstawy oraz dużej ilości pustej przestrzeni. 

4.  Identyfikacja wizualna: Określenie kolorystyki, fontów oraz stworzenie wzorów wizytówek, stopek mailowych.

5. Produkty: Opracowanie nazw produktów - wlewów witaminowych - i ich opisów reklamowych.

6. Konfiguracja: Konfiguracja kanałów social media, narzędzi analitycznych Google i Facebook, Hotjar, kont reklamowych.

7. Grafika reklamowa: Stworzenie banerów, oprawy graficznej kanałów social media i grafiki reklamowej, etykiet produktów.

8. Strona www: Graficzny projekt strony www, wdrożenie na serwerze, konfiguracja sklepy internetowego.

sprawdź też:

Vitaliste - strona www