Invenam - koncepcja marki

Koncepcja marki Invenam - klinika wlewów dożylnych

O projekcie:

Marka Invenam eksploruje wpływy medycyny niekonwencjonalnej na życie codzienne.
Nazwa Invenam to rozwinięcie skrótu IV - z łaciny in venam - “in venam – (łac.) skrót używany w medycynie dla infuzji dożylnej”. Marka stworzona została z myślą o ludziach, którzy są otwarci na nowości w poszukiwaniu wewnętrznej równowagi. 

Znak logo marki Invenam składa się z kropli - symbolicznie kroplówka - i węża, który jest znanym i rozpoznawalnym symbolem medycznym. Wąż od wieków uznawany jest też za symbol nieśmiertelności i wieczności. Zwierzę to, zrzucając skórę, miało raz po raz odradzać się na nowo.
Koncepcja znaku ściśle związana jest z estetyką mistyczną, boho. Zastosowane kolorystyka jest utrzymana w neutralnej palecie, z domieszką ciepłego złota. Mimo niestandardowego znaku, neutralna kolorystka pozwala na zachowania eleganckiego wyrazu. Zastosowanie tekstur przynosi skojarzenie z naturalnymi materiałami, co odwołuje się do założeń marki.