Dobra Sława - branding

Dobra Sława - branding

Wyzwania:

Potraktować się jak klienta - przeprowadzić analizę możliwości, ustalić wartości, jakie nieść ma moja praca, stworzyć ofertę usług i wyłuskać grupę docelową, stworzyć markę, która dotrze do grupy docelowej i zapadnie w pamięć.

Etapy:

1. Nazwa - to właściwie najprostsza część zadania. Zależało mi, aby kojarzyła się bardzo pozytywnie, z branżą którą chcę zawojować oraz z jej twórcą. Na imię mam Dobrosława co oznacza "osoba, która cieszy się dobrą sławą".
Dobra sława - to chcę wnieść w biznes moich klientów.

2. Usługi - tworzenie projektów graficznych samo w sobie jest satysfakcjonujące, ale jeszcze lepsze jest stworzenie marki od podstaw i świadczenie kompleksowych usług. Od nazwy aż po stronę www i marketing internetowy!

3. Grupa docelowa - właściciele powstających marek, które szykują się do wejścia na rynek, przedsiębiorstwa, które korzystają z usług graficznych, marketingu internetowego, lub chcą cieszyć się nową stroną internetową z zapleczem CRM.

4. Identyfikacja wizualna - najtrudniejszy dla mnie etap. Wyrazić siebie, ale trafić do klienta.
Kolorowo, prosta forma, nowocześnie, trochę elegancko i trochę na luzie. Logo skalowalne, w 3 wariantach, z możliwością stworzenia z niego patternu. Postawiłam na logotyp, który podkręciłam edycją liter D i S. Połączenie liter sprawia, że słowa "dobra" i "sława" stanowią jedność - odniesienie do celu, który chcę osiągnąć z klientami, poprzez realizację projektów. Dodatkowo z litery "o" powstało oko, które kojarzy się z obserwowaniem (social media) i świetnie sprawdza się jako favicon.